رتبه نخست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در جشنواره رشد

رشت ( پانا) - دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در آیین اختتامیه جشنواره سراسری رشد در حوزه فعالیت‌های فرهنگی رتبه نخست را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
رتبه نخست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در جشنواره رشد

به گزارش روابط عموموی دانشگاه آزاد استان، در آیین اختتامیه جشنواره سراسری رشد که با حضور دکتر طهرانچی، رئیس و فرزاد جهان‌بین، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با ارزیابی‌های انجام شده، دانشگاه ازاد گیلان رتبه نخست کشوری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی را از آن خود کرد.

دکتر محمد دوستار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و حجت‌الاسلام قاسم قاسمی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در فعالیت‌های اثربخش فرهنگی حائز مقام دوم کشوری شدند و از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور تجلیل شدند.

در بخش دانشجویی و ارزیابی کانون‌های فرهنگی هم، آرمین رافضی از واحد رشت در رشته فیلمنامه نویسی رتبه نخست کشوری، سیدنظام عزیزی از واحد رشت در بخش مصنوعات فلزی رتبه نخست و علیرضا محمدزاده از واحد لاهیجان در رشته داستان کوتاه رتبه سوم جشنواره سراسری رشد را از آن خود کردند.

۸۰۰ اثر به دبیرخانه‌های استانی جشنواره سراسری رشد ارسال شد که از این تعداد ۴۰۰ اثر به مرحله کشوری راه یافت و پس از داوری‌ها، ۵۵ اثر موفق شدند رتبه‌های اول تا سوم در رشته‌های مختلف فرهنگی هنری را کسب کنند.

شرکت کنندگان، ۲۵ تا ۲۹ اسفند ۹۹، آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار