معاون وزیر بهداشت تأکید کرد:

ارائه خدمات بهینه به بیماران کرونایی

رشت ( پانا) - معاون درمان وزارت بهداشت عنوان کرد مردم نگران پذیرش در مراکز درمانی و ارائه خدمات پزشکی و دارویی نباشند، تدابیر لازم برای خدمت بهینه به بیماران کرونایی اندیشیده است.

کد مطلب: ۱۲۰۷۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات بهینه به بیماران کرونایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ قاسم جان بابای در پایان سفر یکروزه خود به گیلان گفت: هم‌اکنون حدود 40 هزار بیمار کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستانی کشور بستری هستند که دو هزار نفر آنان در مراکز درمانی استان گیلان بستری اند.

معاون درمان وزارت بهداشت همچنین با بیان اینکه علاوه بر بستری ها، حدود 25 هزار بیمار کرونایی نیز بطور سرپایی از مراکز درمانی و بیمارستانی سراسر کشور خدمات می گیرند، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی برای پذیرش و ارائه خدمات پزشکی و درمانی به بیماران وجود ندارد و مردم در این زمینه نگران نباشند.
وی همچنین بهترین راه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را فراگیری واکسیناسیون عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون روزانه 500 هزار دز واکسن به مردم سراسر کشور تزریق می شود و تدابیر لازم برای افزایش این ظرفیت از طریق واردات واکسن و افزایش ظرفیت تولید داخل اتخاذ شده است.
جان بابایی در ادامه بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: تا پایان روند واکسیناسیون در کشور، همگان باید دستورالعملهای لازم در این بخش را بطور جدی رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار