بهروز رضوی روایتگرسقاخانه از رادیو تهران

تهران (پانا) - ویژه برنامه«سقاخانه» از رادیو تهران با هدف سبک زندگی ساده و ترویج زندگی حسینی در جامعه با صدای بهروز رضوی روی آنتن می رود.

کد مطلب: ۱۲۰۶۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
بهروز رضوی روایتگرسقاخانه از رادیو تهران

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ ویژه برنامه«سقاخانه» هر روز از ساعت 17:40 دقیقه با صدای بهروز رضوی از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران، از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز تقدیم عزاداران می شود.
از ضرورت تهیه این ویژه برنامه می توان به بسط و گسترش تفکر هیئتی و اخلاق حسینی در جامعه اشاره کرد که مروری بر آداب و سنن عزاداری در تهران قدیم می شود.
سقاخانه بخش های مختلفی را شامل می شود که می توان به آیتم "مستند بزرگان تهران" که ترویج اخلاق مردم داری و جوانمردی و مردم داری است، اشاره کرد. در این بخش از برنامه با رفتن به خانه افراد قدیمی تهران که هیئت های قدیمی و نسل در نسل داشته اند، با معرفی حسینه های قدیم تهران سعی می شود در مورد مردم داری - اخلاق جوانمردی بیشتر صحبت شود؛ افرادی همچون طالقانی، دولابی، دادکان و... که به تهرانی بودن هم معروف هستند.
"میزگرد خانواده" با بررسی نقش بانوان و هیئت هایی زنانه، به انسان سازی ها در جامعه ای کوچک با مادرانی بزرگ اشاره دارد. در بخش انسان سازی هر روز پای یکی از مداحان قدیمی تهران خواهیم بود،( پرورش شاگردانی که داشته اند یا خود شاگرد استادان بنام بودند.)
با توجه به موضوع اصلی برنامه که سبک زندگی و انسان سازی است، سخنرانی های آیت الله فاطمی نیا، آیت الله مجتهد تهرانی بزرگانی دیگر و.... در این بخش پخش خواهد شد.
نقطه عطف برنامه آیتم "قرار است" هر روز آیتمی از دل نوشته ها با نام "الو کربلا"خواهیم داشت، دل نوشته هایی برای خودم برای خودت.
با توجه به شرایط کنونی جامعه نذرها می توانند بر اساس شرایط بهداشتی و نیاز جامعه به دست افراد نیازمند برسند، در این برنامه سعی می شود به نکاتی همچون نذورات در این ایام و نذرهای فرهنگی و بهداشتی و.. اشاره کرد.
با هدف انسان سازی و ترویج اخلاق استادان و شاگردان در جامعه با استادان و شاگردان قدیم گفت وگو خواهد شد.
گوینده بهروز رضوی و مریم شهرامپور، نویسنده معصومه ناظری، آیتم ساز شیشه گر، مجتبی احمدی و حامد رشید سادات و...
مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.
همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار