رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز خبر داد:

فعالیت ۸۵۰ دانش‌آموز در مدارس ورزشی شهرداری تبریز

تبریز(پانا) - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از حضور ۸۵۰ دانش آموز در مدارس ورزشی این سازمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۸۵۰ دانش‌آموز در مدارس ورزشی شهرداری تبریز

به گزارش شهریار، بابک دانش پناه با اشاره به فعالیت های ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی گفت: در تابستان امسال ۸۵۰ دانش آموز در رشته های مختلف مدارس ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از جمله فوتبال، والیبال و تکواندو ثبت نام کردند.

او ادامه داد: با توجه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ایام کرونا، استقبال خانواده ها برای ثبت نام فرزندان خود در این مدارس زیاد بود اما ما تلاش کردیم که کیفیت کلاس ها را حفظ کنیم.

او به فعالیت مستمر سالن های ورزشی شهرداری تبریز اشاره کرد و گفت: غیر از روزهایی که محدودیت کرونایی اعمال می شود، همه سالن های ورزشی شهرداری تبریز اعم از سالن های فوتبال، والیبال، تکواندو، کاراته و ... فعال هستند و ماهانه ۶۵ هزار نفر ساعت در این سالن ها فعالیت می کنند.

دانش پناه عنوان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز تنها مجموعه ای است که در حال حاضر به تیم های دسته دوم و سومی شهر تبریز خدمات ارائه می دهد و بازی های تیم های تبریزی در این لیگ ها در زمین چمن شهید توانا برگزار می شود.

او افزود: طرح صبح و ورزش نیز در روزهای بدون محدودیت کرونایی، به صورت مرتب در پارک های سطح شهر برگزار می شود و شهروندان می توانند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با حضور در پارک ها به اجرای حرکات ورزشی زیر نظر مربیان بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار