معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

اجرای دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی سرباز معلمان

تهران (پانا) - دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی برای 207 نفر از سرباز معلمان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مرداد1400 برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۶۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی سرباز معلمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو در این رابطه بیان کرد: جذب سرباز معلمان و استفاده از این پتانسیل در آموزش و پرورش، همواره از منابع جبران کمبود نیروی انسانی بوده است.

او افزود: براین اساس ضمن تمهیدات لازم برای مصاحبه تخصصی در جهت جذب افراد واجد شرایط معلمی، دوره‌های آموزشی در دو بخش تخصصی دوره تحصیلی (155 ساعت) و بخش عمومی(90 ساعت) شامل روش‌هاو فنون تدریس، طراحی آموزشی، روانشناسی تربیتی، شبکه‌های اجتماعی و سواد رسانه‌ای، آشنایی با قوانین و مقررات اجرایی مدرسه و محیط آموزشی، اخلاق اسلامی در راستای توسعه و توانمندسازی سرباز معلمان برای کیفیت بخشی به آموزش اجرا می‌شود.

بهارلو با تأکید بر اشتغال سرباز معلمان در مقطع ابتدایی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی از تاریخ 25 مرداد آغاز و تا شروع سال تحصیلی ادامه می‌یابد و شرکت همه سرباز معلمان در این دوره‌ها که به صورت مجازی و غیر متمرکز برگزار می‌گردد، الزامی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: سرباز معلمان پس از نصب سامانه شاد با ورود به لینک اداره کل (@sarbazmoallemteo) نسبت به دریافت آموزش دوره‌های آموزشی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار