تمامی اعمال و رفتار ما در جامعه باید برگرفته از مکتب امام حسین (ع) باشد

کلات(پانا)-به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و با حضور رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات،معاونین و جمعی از همکاران اداری،جلسه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تمامی اعمال و رفتار ما در جامعه باید برگرفته از مکتب امام حسین (ع) باشد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در ابتدای جلسه ضمن تسلیت فرارسیدن محرم الحرام و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان،امام حسین (ع) به تبیین و تشریح اهداف قیام این امام عزیز پرداخت و جلوه های ناب اتفاق افتاده در عاشورا را بسیار زیبا و ماندگار دانست و تشریح کرد: امروزه جلوه های زیبای واقعه عاشورا که توسط حضرت زینب (س) بیان شده است را در سطح جامعه شاهد هستیم. عاشورا یک جلوه است که باید درس عزت نفس، وفاداری، جوانمردی، شجاعت و ... از آن بیاموزیم.اگر هر یک از ما در جامعه به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم و به این موضوص توجه داشته باشیم به آن مدینه فاضله ای که می خواهیم، می رسیم.

وی بیان کرد: در جامعه امروز ما تمامی اعمال و رفتار مان باید برگرفته از مکتب امام حسین (ع) باشد.کسانی که در طول تاریخ در راه اسلام جانفشانی و برای حفظ اسلام جهاد کردند و زیر بار ظلم نرفتند جاودانه شدند.

رمضان پروانه در ادامه به تبیین جایگاه خانواده در اسلام و تربیت نسل امروزی پرداخت و بیان کرد: اصلی ترین رکن تربیت بعد از مدرسه خانواده است، بسیاری از ناهنجاری ها و هنجار ها از درون خانواده اتفاق می افتد.خانواده ها اگر به درستی و به صورت اسلامی شکل بگیرد،قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد و بخش عمده ای از مشکلات ما از بین خواهد رفت.

در ادامه جلسه هر یک از همکاران به بیان دیدگاه ها و نظرات و برنامه های پیشنهادی خود برای دهه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر پرداخته و تصمیمات لازم نیز اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار