تقدیر از خبرنگاران پانا آموزش و پرورش شهرستان قرچک

قرچک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک بمناسبت فرارسیدن روز خبرنگار از دانش‌آموزان فعال در عرصه خبرگزای پانا تجلیل ‌کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از خبرنگاران  پانا آموزش و پرورش شهرستان قرچک

محدثه زارعی‌نژاد خبرنگار خبرگزاری دانش‌آموزی پانا در قرچک گفت: بطور خلاصه بخواهیم خبرنگاری را تعریف کنیم، باید بگوییم که خبرنگار در محل وقوع رویدادها، چشم و گوش رسانه و چشم و گوش مردم است، او باید با استفاده از ویژگی‌های خدادادی و نیز خصوصیاتی که در دوره‌های آموزشی دیده، به کشف حقیقت‌ها بپردازد و آن را در کمترین زمان به مخاطبان خود برساند.

او ادامه داد: خبرنگار خوب، دارای این ویژگی‌ها باشد، ذوق و استعداد، سرعت و حق طلبی است.

او تصریح کرد: خبرنگاران می‌توانند در نشان دادن چهره واقعی جامعه نقش داشته باشند به شرطی که حواشی حذف شود، خبرنگاران قطعا" یکی از ارکانی هستند که بیشترین میزان شفافیت را به جامعه نشان خواهند داد و خبرنگاران امین مردم و مسولان، و واسطه همدلی، هم فکری و ارتقای کیفیت جامعه هستند.

زارعی‌نژاد گفت: ضمن تبریک روز خبرنگار، خبرنگاری یکی از حساس‌ترین مشاغل موجود در جامعه است و کسانی که خبرنگار هستند وظیفه بسیار حساس و خطیری دارند، هر کسی که در این عرصه است باید بداند وظیفه بسیار مهمی به عهده دارد که می‌تواند پیگیر مطالبات مردم باشد، خبرنگار باید ببیند، بشنود و پیگیری کند.

خبرنگار دانش‌آموز : محدثه‌سادات صولت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار