معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بویراحمد در مراسم تجلیل از خبرنگاران پانا عنوان کرد:

اطلاع رسانی آزاد و اگاهی بخشی حق هر جامعه سالم است

موسوی ارشد: خبرگزاری پانا با آموزش و تربیت دانش آموزان خبرنگار اهداف خود را محقق کرده است

یاسوج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بویراحمد در آیین تجلیل ازدانش آموزان خبرنگار خبرگزاری پانا عنوان کرد اطلاع رسانی آزاد و اگاهی بخشی حق هر جامعه سالم است.

کد مطلب: ۱۲۰۶۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اطلاع رسانی آزاد و اگاهی بخشی حق هر جامعه سالم است

سید قدرت موسوی ارشد با تبریک روز خبرنگار گفت: دیروز ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی به دست گروه تروریستی طالبان به شهادت رسید، این روز فرصت ارزشمندی برای قدرشناسی از همه کسانی است که در عرصه خبرنگاری، تربیت اخلاقی ، اجتماعی ، اگاهی بخشی به جامعه جمهوری اسلامی و محکم و استوار در مسیر پیشرفت و ترقی هستند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری پانا متعلق به وزارت آموزش و پرورش است اظهار کرد: این خبرگزاری با تربیت دانش آموزان خبرنگار و انتشار اخبار در زمینه های اجتماعی، اخلاقی،سیاسی، تربیتی و آموزش و پرورش اهداف خود را محقق کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بویراحمد افزود: خبرگزاری پانا با افزایش مهارت و توانمند سازی دانش آموزان علاقه مند در کنار خبرگزاری ها و دیگر رسانه های فعال استان با تولید اخبار و گزارش های موثق تلاش دارد دانش آموزان را با جامعه خود آشنا کند.

وی بیان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول بینادین ،مهمترین اهداف وزارت آموزش و پرورش توانمند سازی دانش آموزان در همه زمینه ها است و تلاش دارد با تکیه بر جمهوری اسلامی نوجوانان امروز آینده سازان فردا باشند.

در پایان این آیین که با حضور تقوایی کارشناس سازمان دانش آموزی برگزار شد از فاطمه شاهچراغی،مریم لحاکیان و محمد صادق بهرامی پور سه دانش آموز خبرنگار شهرستان بویراحمد در خبرگزاری دانش آموزی پانا استان تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار:مریم لحاکیان

عکاس: محمد صادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار