تجلیل مدیر آموزش و پرورش کارون از خبرنگاران خبرگزاری پانا خوزستان

کارون (پانا)- مدیر آموزش و پرورش کارون به مناسبت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری پانا خوزستان حاضر شد و این روز را به همه خبرنگاران پانا و تلاش گران عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۶۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل مدیر آموزش و پرورش کارون از خبرنگاران خبرگزاری پانا خوزستان

کاظم باقلائی مدیر اداره آموزش و پرورش کارون به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری پانا این روز را به مسئول خبرگزاری پانا خوزستان و سایر خبرنگاران پانا تبریک گفت.

باقلائی با اشاره به اهمیت و حساسیت فعالیت خبرنگاری گفت: ۱۷ مرداد یاد آور اهمیت و تلاش مجاهدانه اهالی قلم در حرفه ی خبرنگاری وآگاهی بخشی به جامعه است.

او در ادامه عنوان کرد: این روز بهانه ای ست برای پاسداشت تلاش های صادقانه ی خبرنگارانی که برای ارائه اطلاعات درست به جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

مدیر اداره آموزش و پرورش کارون ، خاطرنشان کرد: در دنیای امروز که عصر انفجار دانش و اطلاعات ، نام گرفته است، رسانه ها از جایگاه و اعتبار بسیار بالایی برخوردارند به طوری که یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی، برخوداری از توان و قدرت رسانه ای، تاثیر گذار است.

در ادامه محمد شاهرخ نسب مسول خبرگزاری پانا خوزستان ضمن تشکر از حضور او هیات همراه با اشاره به اهمیت خبرگزاری پانا در بستر سازی و پیشبرد اهداف تربیتی در آموزش و پرورش بیان کرد:آموزش و پرورش با توجه به سند تحول بنیادین باید بتواند چرخه ارتباطی موثری میان خانواده مدرسه و جامعه ایجاد کند واین چرخه با یک بازوی رسانه ایی و توانمند امکان پذیر است که خبرگزاری پانا این قابلیت را دارد.

او در ادامه افزود:بعد تربیتی و اهتمام به تربیت اجتماعی دانش اموزان از دیگر ابعاد راهبردی خبرگزاری پانا است و امروزه با توجه به تعطیلی مدارس و عدم ارتباط اجتماعی دانش اموزان به سبب شرایط موجود ،پانا می تواند با تغذیه فکری و کمک به فهم دقیق مسایل و موضوعات میان خانواده ها و دانش اموزان گامهای موثری بردارد.

در پایان این دیدار باقلایی با اهدا لوح سپاس از شاهرخ نسب تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار