امام جمعه پرند در دیدار با خبرنگاران بیان کرد:

رسانه‌ها تریبون تمام مردم پرند باشد

پرند( پانا)- به مناسبت روز خبرنگار، اصحاب رسانه شهر پرند پیرامون مسائل شهری و مشکلات حوزه خبری با امام جمعه شهر پرند دیدار و گفت و گو کردند.

کد مطلب: ۱۲۰۵۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
رسانه‌ها تریبون تمام مردم پرند باشد

به گزارش رسانه صدای پرند، حجت الاسلام کاظمی، امام جمعه شهر پرند در رابطه با پیگیری جهت استقرار دفتر اداره ارشاد در شهر پرند بیان کرد: نگاه به پرند باید به شکلی باشد که کلیه ظرفیت ها مشخص باشد. همچنین رسانه ها تریبون تمامی مردم شهر پرند باشند.

امام جمعه شهر پرند با بیان نمونه برنامه ضیافت علوی (عید غدیر سال جاری) و حضور تشکیلاتی تمامی پتانسیل های شهر و رسانه در این مراسم، راهکار حل بسیاری از مشکلات را تشکیلات خبری در بین اصحاب رسانه بیان کرد. استقلال اداری و سیاسی پرند باعث حل بسیاری از مشکلات خواهد شد.

کاظمی افزود: تاوان عدم استقلال اداری و سیاسی پرند را مردم می دهند و باید شان مردم حفظ شود. دلیل عدم استقلال اداری و سیاسی پرند صرفا عدم همکاری و یا بهانه تراشی مسئولین است.

در پایان امام جمعه شهر پرند قول مساعد پیگیری مشکلات اصحاب رسانه شهر پرند را اعلام کرد و گفت: امام جمعه به عنوان خادم این شهر در کنار تمامی دغدغه مندان این شهر بوده از هیچ تلاشی برای حل مشکلات دریغ نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار