پیام تبریک رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس به‌مناسبت روز خبرنگار

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس در پیامی روز خبرنگار را به جامعه رسانه کشور و استان فارس و به ویزه دانش‌آموز، خبرنگاران خبرگزاری پانا تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۵۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس به‌مناسبت روز خبرنگار

‏در متن پیام امید اسماعیلی آمده است: "قلم" نه در حصر زمان می‌ماند و نه در حصار مکان؛
چرا که از اندیشه بر می‌آید و یار دیرین حقیقت است.

روز خبرنگار یادآور تلاش‌های خستگی ناپذیر مردان و زنانی است که در راه آگاهی‌بخشی و حقیقت‌جویی ایستاده‌اند، نوشته‌اند، ثبت کرده‌اند و حتی جان خویش را داده‌اند تا راه برای بهتر زیستن هم نوعانشان هموار شود. قلم‌هایشان گاهی نوری شده درخشان بر تاریکخانه‌ها، گاهی طوفانی ویران ساز بر کاخ‌های ظلم و بیداد، گاهی نسیمی خنک و توسعه بخش وزان بر صورت مردمان و گاهی غریوی بلند و غران بیدارکننده و رسا. رسانه و اصحابش استوارند چون ستونی از ستون‌های بلند، برای سرای مردم سالاری و روانند چون آبی حیات بخش برای دشت بزرگ توسعه و پیشرفت.
سال‌هاست سازمان دانش‌آموزی با تأسیس خبرگزاری پانا با نگاهی ویژه و با هدف تربیت نسلی پرسشگر، نقاد و مطالبه‌گر می‌کوشد دانش‌آموز-خبرنگارانی را به جامعه تحویل دهد تا هر کدام آگاهانه پرسشگری و حقیقت جویی را پیشه کنند و نقشی موثر در توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان داشته باشند. امروز ما شاهد درخشش دانش‌آموزانی هستیم که به حق، مسؤولیت اجتماعی را از ورای آموزش‌های خبرنگاری در پانا درک کرده و به عنوان یک شهروند مسؤولیت‌پذیر، متعهد و آگاه رسالت اجتماعی خود را انجام می‌دهند.
هفدهم مرداد ماه این روز ارزشمند به همه خبرنگاران به ویژه دانش‌آموز-خبرنگاران خبرگزاری پانا در سراسر کشور و استان فارس مبارک باد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار