محمود امانی طهرانی:

خبرنگاران با تبدیل آموزش و پرورش به گفتمان اصلی ملت و دولت، کمک شایانی به آن کرده اند

تهران (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در آستانه 17 مرداد ماه و روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۵۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران با تبدیل آموزش و پرورش به گفتمان اصلی ملت و دولت، کمک شایانی به آن کرده اند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای عالی آموزش و پرورش، متن پیام محمود امانی طهرانی به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

17 مرداد، یادآور بزرگداشت انسان های جسور، فهیم و تلاشگری است که طلایه داران آگاهی، چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه هستند، خبرنگاران پر تلاشی که برای بازگویی حقیقت و تنویر افکار عمومی از جان و دل تلاش می کنند.

هیچ واژه‌ای به درستی نمی‌تواند خدمات ارزشمند خبرنگاران حوزه نظام تعلیم و تربیت را توصیف کند. آنان با برانگیختن روحیه کنشگری، جست و جوگری و مطالبه گری در جامعه نسبت به مسائل نظام تعلیم و تربیت و تبدیل آن به گفتمان و دغدغه اصلی ملت و دولت، کمک شایانی را برای توجه افکارعمومی و مسئولان نظام به آموزش و پرورش می کنند.

اجرای کامل سند تحول بنیادین و نهادینه سازی فرهنگ تحول آفرینی در نظام تعلیم و تربیت در گرو همراهی، همکاری و مشارکت فعال و موثر همه متخصصان و آشنایان به نظام تعلیم و تربیت است، کسانی که می توانند با روش های خلاقانه، فناورانه و موثر خود در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی، زمینه مشارکت فعال و موثر مردم را در اجرای برنامه ها و طرح های آموزش و پرورش فراهم کنند.

نقش خبرنگارانی که دغدغه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم را دارند در ترسیم چنین تصویر جدیدی از فضاهای نوین یاددهی و یادگیری در اذهان عمومی غیر قابل انکار است، به خصوص در دو سال تحصیلی اخیر؛ خبرنگاران باعث شدند تلاش، کوشش و فداکاری فرهنگیان در دوران پر تنش بیماری کرونا بهتر دیده شده و مردم با رشادت ها، فداکاری ها و از خودگذشتگی های آنها آشنا شوند.

روز خبرنگار را به همه عزیزانی که افتخار آگاهی بخشی به افکارعمومی را بر عهده دارند و درصدد نهادینه سازی فرهنگ مسئولیت پذیری، تحول آفرینی و تحول خواهی در فرآیندهای تعلیم و تربیت هستند، تبریک و تهنیت عرض نموده؛ سلامتی و سربلندی روزافزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار