مدیر سازمان دانش‌آموزی قم:

خبرنگاران بخش مهمی از پازل جامعه آرمانی و ارزشی هستند

قم(پانا)- مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم در پیام تبریکی به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار، خبرنگاران را بخش مهمی از پازل جامعه پویا، ارزشی و آرمانگرا دانست.

کد مطلب: ۱۲۰۵۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران بخش مهمی از پازل جامعه آرمانی و ارزشی هستند

در پیام «رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم به مناسبت روز خبرنگار آمده است: این روز فرصتی ارزشمند و مغتنم است برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های جان بر کف و فرهیخته ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی جان خویش را تقدیم کردند.
پیام افزوده است: خبرنگاران به راستی تجسم صداقت و تعهد و حسن انجام وظیفه بوده و آیینه تمام نمای زمان خویش هستند و اگر نیل به جامعه آرمانی و ارزشی را به عنوان پازلی در نظر بگیریم، بخش مهمی از آن را تلاش های اثربخش خبرنگاران تشکیل می دهد.
پیام حاکیست: اصحاب رسانه از آنجا که در بطن جامعه و همراه با مردم زندگی می کنند، واسطه ای اثربخش و دلسوز بین مردم و مسئولان هستند و با نقش آفرینی خود، آلودگی ها را از جامعه می زدایند و بر همین اساس، سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی این قشر است.
در فراز دیگری از پیام مدیر سازمان دانش آموزی استان قم آمده است: بی تردید کارکرد رسانه ها در نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار بوده و براستی رسالت اصحاب خبر و رسانه در زمینه مطالبه حق که از سفارشات موکد دینی است، بسیار خطیر و حساس و مجاهدتی عظیم محسوب می شود.
فراز پایانی پیام مزبور یادآور شده است: روز 17 مرداد سالروز شهادت شهید والامقام محمود صارمی را گرامی داشته و این روز را بویژه به تمامی خبرنگاران دانش آموز استان که با علاقه و انگیزه و احساس مسئولیت آگاهانه و هوشمندانه قدم در راه رسالت زینبی(س) نهاده اند، تبریک عرض می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار