اکرمی در جلسه شورای پروژه مهر آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی:

رویکرد آموزش و پرورش بر آغاز سال جدید تحصیلی بصورت حضوری است

تبریز(پانا)- معاون آموزش متوسطه و دبیر شورای پروژه مهر آموزش و پرورش آذربایجان شرقی امروز در جلسه شورای پروژه مهر با اشاره به رویکرد عمومی دستگاه تعلیم و تربیت به آغاز سال جدید تحصیلی با حضور دانش آموزان، بر تمرکز استان در تمامی برنامه ها بدین منظور تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد آموزش و پرورش بر آغاز سال جدید تحصیلی بصورت حضوری است

عاشور اکرمی در این جلسه با اشاره به رویکرد عمومی دستگاه تعلیم و تربیت به آغاز سال جدید تحصیلی با حضور دانش آموزان، بر تمرکز استان در تمامی برنامه ها بدین منظور تاکید کرد.

معاون آموزش متوسطه ادامه داد: در مدت زمان باقیمانده تمامی تمرکز بایستی بر رفع کاستی ها معطوف شود.

وی با توجه به احتمالی بودن ارائه بخشهایی آموزشها در سال آتی بصورت مجازی گفت: محتواهای تولید شده و در دست تولید ساماندهی شده و در زمان مناسب در دسترس دانش آموزان قرار داده شود.

اکرمی با اشاره به وضعیت دسترس پذیری بخشهایی از مناطق استان به اینترنت اظهار کرد: براساس اسناد بالادستی شرکت مخابرات می بایست تدابیر لازم بمنظور پوشش حداکثری انجام نماید لذا انتظار دارد پیگیری لازم انجام گیرد.

این مقام مسئول همچنین ضمن قدردانی از واکسیناسیون فرهنگیان گفت: تمهیدات لازم برای تعمیم این مهم به رانندگان سرویسهای مدارس و همچنین تدابیر لازم برای اجرای دستورالعملهای بهداشتی برای آمادگی حداکثری مدارس برای سال جدید تحصیلی کارسازی شود.

رضا شیر محمد زاده رئیس آموزش و پرورش منطقه خسروشاه نیز در این جلسه گفت: در خسروشاه اقدامات خوبی در جلب مشارکت مردمی برای بازگشایی مناسب مدارس انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار