دریافت 593 اثر در اولین جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی

تهران (پانا) - دبیر اولین جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی از دریافت 593 اثر تصویرگری و 4 مقاله و پایان نامه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دریافت 593 اثر در اولین جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی

به گزارش روابط عمومی و امور بین المللی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مجید ذاکری اظهار داشت: این جشنواره از فروردین 1400 با اهدافی چون ارتقای جایگاه تصویرگری آموزشی، تربیتی و نقش موثر آن در نظام تعلیم و تربیت، تحول و ارتقای فرهنگی، هنری و محتوایی جلد کتاب‌های درسی، شناسایی تصویرگران خلاق، توانمند، متعهد و مشارکت حداکثری آنان در حوزه کتاب درسی، جلب نظر هنرمندان و تصویرگران به مسائل آموزشی و تربیتی در کتاب درسی و به روز رسانی تصاویر با رویکرد خلاقانه آغاز به کار کرد.

وی افزود: در مهلت مقرر تا پایان تیرماه تعداد 389 هنرمند ثبت نام و اقدام به ارسال اثر نمودند که در مجموع تعداد 593 اثر تصویرگری و 4 مقاله و پایان نامه به این دوره جشنواره ارسال شد.

ذاکری ادامه داد: در بخش تفکرو پژوهش 12 اثر، علوم تجربی 113 اثر، ریاضی 82 اثر، فارسی (بخوانیم) 136 اثر، فارسی (بنویسیم) 37 اثر، قرآن 49 اثر، کار و فناوری 8 اثر، مطالعات اجتماعی 31 اثر، هدیه های آسمان 43 اثر، مقاله و پایان نامه 4 اثر دریافت شده و 78 اثر نیز جزوء آثار مردودی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره روند تفکیک، کدگذاری و آماده سازی جهت انتخاب و داوری را پشت سر می گذارند؛ انتخاب و داوری آثار طی دو مرحله و از هفته سوم مردادماه اجرا و نتیجه اعلام خواهد شد اما پیش بینی می شود به دلیل شیوع ویروس کرونا مدت زمان داوری طولانی تر نسبت به گذشته را شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار