طی دو ماه پی در پی انتخاب شد؛

آرامستان ها ، سازمان برتر شهرداری در توسعه فضای سبز

خبرگزاری پانا: سازمان آرامستان های شهرداری تبریز طی دو ماه متوالی به عنوان سازمان برتر شهرداری تبریز در توسعه فضای سبز انتخاب و معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سازمان آرامستان های شهرداری تبریز ، این سازمان در ارزیابی های ماهانه سازمان پارک ها و فضای سبز و در بین سازمان های تابعه طی دو ماه پیاپی عنوان فعال ترین سازمان در این حوزه را به خود اختصاص داد.

بر اساس گزارش های سازمان پارک ها و فضای سبز ، سازمان آرامستان ها با کاشت 21 هزار و 837 اصله درخت و نهال شامل سنجد ، سرو خمره ای ، سرو نقره ای ، اقاقیا ، کاج سیاه ، عرعر ، و نیز 29 هزار و 980 اصله درختچه از جمله ارغوان ، زرشک ، رز و دیگر درختچه ها نقش موثری در افزایش سرانه فضای سبز موجود در آرامستان وادی رحمت داشته است.

این در حالی است که با احداث گلخانه اختصاصی در مجموعه وادی رحمت ، بخش عمده ای از نیازهای این سازمان به گل و دیگر گونه های گیاهی از طریق همین گلخانه تأمین می شود.

سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از سال 85 تا نیمه نخست سال 91 موفق شده است سرانه فضای سبز و نیز حجم گلکاری خود را از 1800 متر مربع به 3900 مترمربع افزایش دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار