نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی روز خبرنگار برگزار شد

هرمزگان(پانا)- نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی روز خبرنگار با حضور رئیس سازمان دانش‌آموزی استان هرمزگان و مدیر مسئول خبرگزاری پانای استان ظهر امروز در دفتر خبرگزاری پانا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی روز خبرنگار برگزار شد

اسماعیل خرامیده رئیس سازمان دانش آموزی استان در این نشست با اشاره به نقش خبرنگار در جامعه گفت: خبرنگاران رسالت مهمی بر عهده داشته و نقش مهمی را در جامعه امروزی ایفا می‌کنند و باید بیشتر مورد توجه واقع شوند.

خرامیده در ادامه ضمن قدردانی از فعالان این عرصه بیان کرد: خبرنگاران همچنان در شرایط سخت و بحرانی کرونایی در پر خطر ترین مکانها حضور داشته و از فعالیت خودشان دست برنداشتند و پا به پای کادر درمان و مسئولین در صحنه بوده اند که جای تشکر و قدر شناسی ویژه دارد.

وی همچنین افزود: دانش آموزان خبرنگار خبرگزاری پانا نیز در این شرایط هم بصورت مجازی و هم حضوری در دوره های آموزشی شرکت کرده و فعالیت خبرنگاری خود را همچون سایر خبرگزاری ها انجام داده اند که به مناسبت روز خبرنگار، تقدیر از ۲۰ نفر از فعال ترین آنها با اهدای لوح تقدیر و هدایا در دستور کار است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان در خصوص نحوه تقدیر از خبرنگاران پانا گفت: با توجه به شرایط بحرانی کرونا در کشور و خصوصا در استان هرمزگان، به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از ۲۰ نفر خبرنگار منتخب ۲ الی ۴ نفر بصورت نمادین و حضوری در روز خبرنگار تقدیر خواهد شد و از سایر خبرنگاران در جلسه ویدئو کنفرانسی بصورت مجازی تقدیر و هدایا و لوح به درب منزلشان ارسال خواهد شد.

خرامیده یاد آور شد: نشست ویدئو کنفرانسی کشوری تجلیل از مسئولین خبرگزاری پانا و خبرنگاران در روز یکشنبه ۱۸ مرداد روز خبرنگار با حضور مقام عالی وزارت، رئیس سازمان دانش آموزی کشور و سایر مسئولین برگزار خواهد شد و نشست استانی تجلیل از خبرنگاران نیز در روز دوشنبه ۱۸ مردادماه برگزار می شود.

وی در پایان ضمن تقدیر از کلیه فعالین عرصه رسانه از مدیر مسئول خبرگزاری پانا استان قدردانی کرد و گفت: در هفته بزرگداشت خبرنگاران از آنها بصورت ویژه با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر خواهد شد و کلیه خبرنگاران این خبرگزاری نیز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و لوح تقدیر برایشان ارسال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار