گشایش 30 پایگاه انتخاب رشته کنکور در گیلان از فردا

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد 30 پایگاه انتخاب رشته کنکور از روز پنج شنبه 14 مرداد به مدت یک هفته آماده ارائه خدمات کنکور به دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور هستند.

کد مطلب: ۱۲۰۴۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
گشایش 30 پایگاه انتخاب رشته کنکور در گیلان از  فردا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی، با اشاره به گشایش مراکز انتخاب رشته کنکور در استان از پنج شنبه آینده، اظهار کرد: با توجه به اعلام نتایج کنکور، 30 مرکز انتخاب رشته کنکور سراسری از زمان اعلام نتایج تا 21 مرداد، آماده ارائه خدمات روان شناختی و مشاوره با استفاده از نرم افزار مورد تأییدِ آموزش و پرورش است.

وی افزود: انتخاب رشته رایانه ای با کمک بیش از 100 مشاور با تجربه آموزش و پرورش گیلان از زمان اعلام نتایج تا مهلت قانونی در مراکز وابسته به آموزش و پرورش انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه بیش از 37هزار نفر از استان گیلان در کنکور سراسری امسال شرکت کردند، یادآور شد: داوطلبان انتخاب رشته می توانند تا روز پنج شنبه 21 مرداد با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت انتخاب رشته تحصیلی خود اقدام کنند.

رحمتی درباره هزینه انتخاب رشته کنکور گفت: هزینه انتخاب رشته در شهرهای کوچک و بزرگ بین 100 تا 200 هزار تومان متغیر است و دانش آموزان مناطق کم برخوردار دارای تخفیف ویژه هستند.

اسامی پایگاه های انتخاب رشته کنکور سراسری در گیلان به این شرح است.

https://medu.ir/portal/fileLoader.php?code=a13a4f8772e9c9e941b6d51628010437

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار