معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد:

افتخارآفرینی دانش‌آموز ملارد در مرحله کشوری جشنواره فرهنگی هنری فردا

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از کسب رتبه اول در سی و نهمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی و هنری فردا در رشته رسانه و فضای مجازی توسط دانش‌آموز دبیرستان شاهد شهدای اقتدار، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی  دانش‌آموز ملارد در مرحله کشوری جشنواره فرهنگی هنری فردا

رضا حضرتقلی بیان کرد: امسال با عنایت به برگزاری مسابقات دانش‌آموزی بصورت مجازی، در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری نیز به همت کارشناسی فرهنگی و هنری منطقه و پیگیری‌های مجدانه مدیران، معاونین و مربیان تلاشگر پرورشی در مدارس تعداد زیادی از آثار در بیش از 60 رشته هنری در بخش داوری در منطقه، مورد بازبینی و داوری قرار گرفت و آثار برتر به استان ارسال شد که به لطف خدا در سی و نهمین جشنواره کشوری فرهنگی و هنری فردا که به میزبانی شهرستان‌های استان تهران در اردوگاه شهید باهنر تهران انجام گرفت، دانش‌آموز اسماء امیدی در بین دانش‌آموزان خلاق کشور، موفق به کسب رتبه اول شد.

او افزود: جا دارد از زحمات صادقانه این دانش‌آموز و خانواده پرتلاش او و مدیر و مربیان سخت‌کوش آموزشگاه شاهد شهدای اقتدار در این شرایط سخت کرونایی، تقدیر و تشکر کرد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، خاطرنشان کرد: امیدوارم با همراهی بیشتر همکاران محترم و دانش‌آموزان مستعد در فعالیت‌های پرورشی بویژه مسابقات و جشنواره‌های متنوع در سال تحصیلی پیش‌رو بتوانیم از ظرفیت فضای مجازی در پیشبرد اهداف تربیتی بهره‌های زیادی ببریم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار