چاقوکشی بهترین دشمنان در «شبکه4»

تهران (پانا) - ساعت سینما این هفته با اجرای محمدرضا مقدسیان و حضور هادی مقدم دوست کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینما، به پخش و تحلیل سینمایی کمدی-جنایی «چاقو کشی» می پردازد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
چاقوکشی بهترین دشمنان در «شبکه4»

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، پنج شنبه، ۷ مرداد، ساعت ۲۰:۳۰ علاوه بر نقد و بررسی یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سینمایی سال های اخیر در برنامه ساعت سینما، فیلم سینمایی «چاقوکشی» را که نامزد دریافت بهترین فیلمنامه اقتباسی از آکادمی اسکار در سال ۲۰۲۰ بوده، نمایش داده خواهد شد.

این درام کمدی - جنایی، داستان هارلان ترومبی (کریستوفر پلامر) رمان نویس مشهور جنایی است که درست پس از ۸۵ سالگی، جسدش در ملک شخصی او پیدا می شود، کارگاه کنجکاوی به نام بلانک (دانیل کریگ) برای تحقیق در این زمینه وارد ماجرا می‌شود و از اعضای خانواده هارلان تا کارمندان فداکارش را بازجویی می‌کند تا با تجزیه و تحلیل گله ها و دروغ ها، به واقعیت مرگ هارلان دست پیدا کند.

«چاقو کشی» در سال ۲۰۱۹ توسط رایان جانسون کارگردانی شده و در آن دانیل کریگ، کریس اوانس و آنا د آرماس، نقش‌آفرین کردند.

این فیلم تا کنون موفق به دریافت ۴۷ جایزه از جشنواره های مختلف سینمایی دنیا شده است.

پخش فیلم جدیدی دیگر، در آخر هفته با «بهترین دشمنان»

(بهترین دشمنان - the best enemies) عنوان فیلم سینمایی جدیدیست که روز جمعه، ۸ مرداد، ساعت ۲۰:۳۰، از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

این فیلم، محصول سال ۲۰۱۹ آمریکا و در ژانر زندگینامه ای - تاریخی، توسط (رابین بیسل - Robin Bissell) کارگردانی شده است.

«بهترین دشمنان» که از سایت تخصصی IMDB امتیاز ۷.۲ از ۱۰ را توسط مخاطبان و منتقدان کسب کرده در خصوص (آن ات واتر) زنی سیاهپوست و فعال حقوق مدنی است. او در سال ۱۹۷۱ در مورد مسئله ادغام مدارس سفیدپوستان و سیاهپوستان با (سی پی الیس) که رهبر یک فرقه نژادپرست است، به مقابله می پردازد.

علاقه مندان می توانند ساعت ۲ بامداد و ۹ صبح شنبه، ۹ مرداد، تکرار این فیلم را تماشا نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار