پخت ۵ هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان در بجنورد

بجنورد (پانا)- مسؤول هیأت دانشجویی فاطمه‌الزهرای دانشگاه پیام نور بجنورد خبر داد این هیأت با هدف پخت ۵ هزار پرس غذای نذری به مناسبت دهه ولایت طی ۴ روز اقدام به جمع‌آوری نذورات کرده است. این اطعام غدیری به همراه برپایی ایستگاه صلواتی در محلات حاشیه شهر بجنورد و ایستگاه صلواتی مرکزی واقع در بلوار دانشگاه توزیع خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
پخت ۵ هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان در بجنورد

عباس جهانی اظهار کرد: به فرموده‌شهید بهشتی که گفت دانشجو، موذن جامعه است و اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود، در هر برهه از زمان هر قشری تکلیفی دارد و تکلیف دانشجو بیدار بودن در تمامی رویدادهای جامعه است.

وی گفت: از همین جهت هیأت دانشجویی فاطمه‌الزهرای دانشگاه پیام نور که تاکنون نیز عرصه‌ جهاد فرهنگی را خالی نگذاشته ،حالا در بین العیدین یعنی عید قربان تا غدیر و دهه ولایت نیز وارد عمل شده است.

مسؤول هیأت دانشجویی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: این هیأت با هدف پخت ۵ هزار پرس غذای نذری به مناسبت دهه‌ ولایت طی ۴ روز اقدام به جمع آوری نذورات کرده است.

وی بیان کرد: کسانی که می‌خواهند در این حرکت خودجوش دانشجویی سهیم باشند می‌توانند نذورات نقدی خود را به شماره حساب ۶۲۷۳۸۱۱۱۶۰۲۳۰۶۱۸ ارسال کنند و کمک‌های غیرنقدی از جمله گوشت، حبوبات، روغن و دیگر مواد اولیه تهیه طعام را توسط هماهنگی با شماره تماس ۰۹۱۵۸۸۷۳۲۸۳ و یا ۰۹۳۶۳۸۹۵۵۷۷ به دست خادمان هیأت برسانند.

گفتنی است که این اطعام غدیری به همراه برپایی ایستگاه صلواتی در محلات حاشیه شهر بجنورد و ایستگاه صلواتی مرکزی واقع در بلوار دانشگاه توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار