کشف 55 میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق در اجرای طرح سراسری در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 8 نفر و کشف بیش از 130 هزار قلم انواع کالاهای قاچاق ، خبر داد و گفت کارشناسان ارزش ریالی قاچاق شده را 55 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۰۲۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کشف 55 میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق در اجرای طرح سراسری در تهران

به گزارش پلیس امنیت اقتصادی، سرهنگ علی ولی پور گودرزی توضیح داد: روز گذشته در راستای مبارزه بی‌امان و تشدید مبارزه با قاچاق کالا، اولین مرحله طرح استانی مقابله با قاچاق معکوس با محوریت دام زنده، محصولات کشاورزی و نهاده های دامی در تهران بزرگ ، ماموران این پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس به 9 محل که محل دپوی کالاهای قاچاق بود مراجعه و که مقادیر زیادی انواع کالاهای قاچاق در محل موجود بود.

وی بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد کالاها شامل لوازم آشپزخانه ، پارچه ، لوازم آرایشی ، کاشت ناخن و ماینر، فاقد مشخصات و اسناد مثبته گمرکی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد کالاها از مرزهای ورودی به تهران منتقل و در محل ها انبار و سپس با نام مارک های معتبر محصول کشورهای خارجی اقدام به فروش در بازار می‌کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصدهای اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالکین کالاها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان در عملیات پلیسی مالکان کالاها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 55 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس 110 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار