پنجم و ششم مرداد،زمان برگزاری«سی وپنجمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش‌وپرورش کشور»

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش سراسر کشور با هدف هماهنگی و انسجام در آغاز سال تحصیلی جدید، تبادل افکار و به حداقل رساندن فاصله صف و ستاد در پنجم و ششم مرداد ماه برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۲۰۲۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
پنجم و ششم مرداد،زمان برگزاری«سی وپنجمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش‌وپرورش کشور»

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی، صبح امروز اظهار کرد: نصیب برابر آموزشی، ارتقای کیفیت یادگیری و تربیت تمام ساحتی در گام دوم انقلاب اسلامی، مهم ترین شعار این دوره از اجلاس، با الهام از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مطالبات مقام معظم رهبری، است.

وی با بیان این مطلب که بنیانگذار این اجلاس شهید رجایی بود، عنوان کرد: گفت: هدف از برگزاری اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش تبادل افکار روسا و مدیران در سراسر کشور و به حداقل رساندن فاصله صف و ستاد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به مجازی و ویدئو کنفرانسی اجلاس 35 به دلیل بیماری کرونا، بیان کرد: این اجلاس در بهارستان علم و ادب در سالن ایثارگران مرکز ارتقاء فرهنگیان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی، در فضایی تلفیقی (حضوری- مجازی) با حضور مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق، استاندار معزز، نماینده محترم ولی فقیه و رئیس مجمع نمایندگان استان برگزار شده و همزمان از طریق فضای مجازی قابل رویت برای مدیران سراسر کشور خواهد بود.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، نیروی انسانی، برنامه درسی و محتوا، سنجش و ارزشیابی، تجارب دنیا در خصوص کرونا، نحوه آموزش اینکه با فناوری های نوین، بهداشت و سلامت و نحوه بازگشایی مدارس را محورهای اصلی اجلاس 35 برشمرد.

به گفته واقعی، سی‌وپنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش وپرورش کشور در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، پنجم و ششم مرداد ماه جاری به صورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار