طی مراسمی به مناسبت هفته عفاف و حجاب از دانش آموزان محجبه مدارس تجلیل شد

جاجرم (پانا) -به مناسبت هفته عفاف و حجاب از دانش آموزان محجبه مدارس با حضور امام جمعه شهرستان جاجرم و مدیر آموزش و پرورش شهرستان در محل دفتر امام جمعه تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
طی مراسمی به مناسبت هفته عفاف و حجاب از دانش آموزان محجبه مدارس تجلیل شد

امام جمعه جاجرم به نقش شخصیت، رفتار، فرهنگ و اندیشه ی زن در شکل گیری جامعه انسانی اشاره و خاطرنشان کرد: زنان همواره نقش مهمی در تحولات انقلاب اسلامی داشته اند.

حجت الاسلام موسو ی در آیین تجلیل از دانش آموزان محجبه به مناسبت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و تغییر نگرش نسبت به زن در جریان انقلاب اسلامی، زنان توانستند با حضور پررنگ در عرصه‌های مختلف ظرفیت‌ و استعداد خود را به اثبات برسانند.

وی، با بیان اینکه بدون تردید رعایت حجاب و پوشش و عفاف یکی از بزرگترین شاخص های ارزش انسانی و یکی از آشکارترین نشانه های سلامت جوامع انسانی است، افزود: بدون شک با نگاهی به زندگی بانوی نمونه اسلام حضرت زهرا (س) می توان دریافت توجه به سیره آن حضرت می تواند باعث جاری شدن یک الگوی جامع و کامل در تمام ابعاد زندگی ما باشد.

امام جمعه شهرستان جاجرم، با اشاره به نقش والدین در قبال فرزندان تاکید کرد: والدین باید به همه جوانب تربیتی فرزندان توجه کرده و در ارتقاء روحی و معنوی فرزندان خود در دوره حساس جوانی از هیچ اقدامی دریغ نکنند.

موسوی مدیر آموزش و پرورش نیز ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران تاکید کرد: با توجه به نقش حجاب در سلامت روانی جامعه و پیوند آن با ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، یکی از راه‌های ترویج پوشش و حجاب اسلامی، پیروی و بهره مندی از ارزشهای اسلامی و الگوی سیره عملی است و رفتار حضرت فاطمه (س)، الگوی بسیار روشنی برای دختران جوان است تا زندگی سعادتمندی داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار