پل‌های غیرمجاز بر پهنه تالاب انزلی تخریب شد

تهران (پانا) - مدیر منابع آب شهرستان‌های رضوانشهر، ماسال و بندر انزلی شرکت آب منطقه‌ای گیلان گفت: در راستای صیانت از منابع آبی، پل‌های غیرمجاز بر پهنه تالاب انزلی با دستور قضایی تخریب شد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
پل‌های غیرمجاز بر پهنه تالاب انزلی تخریب شد

به گزارش وزارت نیرو ، "بهرام بهرام پور" با اعلام این خبر، اظهار داشت: بر اساس پایش‌های صورت گرفته توسط گروه گشت و بازرسی شرکت آب منطقه‌ای گیلان، مشاهده شد که افرادی حقیقی در محدوده روستای کوچک محله انزلی، به صورت غیرقانونی با احداث پل‌های غیرمجاز برای دسترسی به پهنه تالاب انزلی و تصرف اراضی بستر تالاب اقدام کرده بودند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی (حریم کانال‌ها، بستر رودخانه‌ها، آب بندان‌ها و بستر تالاب‌ها) با گزارش این امور و پیگیری و دستور مقام قضایی شهرستان بندر انزلی، دو پل غیرمجاز و همچنین دو بند بتنی غیرمجاز با همکاری و حضور عوامل انتظامی با استفاده از یک دستگاه بیل مکانیکی تخریب شد.

مدیر منابع آب شهرستان‌های رضوانشهر، ماسال و بندر انزلی ادامه داد: پل‌های غیرمجاز برای دسترسی متصرفان و بندهای خاکی نیز جهت انحراف آب به اراضی مورد تصرف ساخته شده بودند که با تخریب آنها راه‌های دسترسی و استفاده غیر مجاز از پهنه تالاب انزلی در محدوده یاد شده مسدود شد.

بهرام پور گفت: شناسایی کامل و معرفی متصرفان برای آزادسازی اراضی تالاب انزلی در روستای کوچک محله در درست اقدام و پس از تکمیل پرونده این تخلفات ، به دستگاه قضایی شهرستان ارجاع خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار