افتتاح فرهنگسرای زنده یاد سلمان هراتی در ملارد

ملارد(پانا)- فرهنگسرای سلمان هراتی در شهرستان ملارد با حضوراسلامی وزیر راه و شهرسازی، محسنی بند پی، استاندارتهران ،برنجی، فرماندار ملارد،حق وردی، نماینده مجلس حوزه مشق،حسینی نوری، امام جمعه،محبت خواه، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ،قاسمی چراتی، معاونت توسعه مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و پورروشن، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد و دیگر مسئولان شهرستان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۲۰۱۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح فرهنگسرای زنده یاد سلمان هراتی در ملارد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، در چهارمین بخش از سفر وزیر راه و شهرسازی و استاندار تهران به شهرستان ملارد، مجتمع فرهنگی هنری سلمان هراتی شهر ملارد به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم، فرماندار شهرستان ملارد ضمن خوش‌آمد گویی به میهمانان، به ارائه گزارشی از مراحل ساخت فرهنگسرا پرداخت و گفت: افتتاح این مجتمع فرهنگی هنری فرصتی مغتنم برای شهروندان به منظور برخورداری از آموزش‌های لازم فرهنگی هنری را فراهم می‌آورد و ضمن تشکر از مسئولین کشوری به منظور ساخت و تجهیز این فضا، خواستار حمایت‌های لازم جهت افزایش سرانه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان شد.

در ادامه حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد با بیان نیاز به افزایش سرانه فرهنگی هنری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به مسئولان در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر اسلامی اشاره کرد.

همچنین حق وردی نماینده حوزه مشق در مجلس شورای اسلامی، آمادگی این نهاد قانون‌گذار به منظور حمایت از افزایش مکان‌های آموزشی و فرهنگی را در شهرستان اعلام نمود.

در پایان، وزیر راه و شهرسازی ضمن تقدیر از کلیه مسئولین و عوامل ساخت این مجتمع بیان کرد: دغدغه نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، خدمت‌رسانی به مردم و ارتقاء سطح فکری و رفاه مردم می‌باشد و همه مسئولین در تمامی سطوح همواره در این راستا تلاش می‌کنند.

گفتنی است: این پروژه از سال ۹۰ آغاز و با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۱۸۷۱ مترمربع که شامل ۱۱۱۹ متر ساختمان اصلی و ۳۶۶ متر آمفی تئاتر با اشتغال‌زایی برای ۱۰۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار