معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

تولید برنامه‌های درسی پایه چهارم با رویکردی نو

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از تولید برنامه‌های درسی پایه چهارم با رویکردی نو و در قالب فیلم‌های چندرسانه‌ای در شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تولید برنامه‌های درسی پایه چهارم با رویکردی نو

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری گفت: پس از تولید 480 محتوای الکترونیکی پایه چهارم ابتدایی و بارگذاری در شبکه شاد کشوری، معاون آموزش ابتدایی شهرستان‌های استان تهران به عنوان قطب کشوری تولید محتوای پایه چهارم ابتدایی در راستای کیفیت بخشی و ارائه الگوی استاندارد محتوا؛ برنامه‌های درسی این پایه را با رویکردی نو و در قالب فیلم‌های چندرسانه‌ای تولید و به زودی در شبکه شاد (جهت بهره گیری آموزگاران این پایه تحصیلی در کل کشور) ارائه خواهد کرد.

او گفت: بیش از 220 نفر در بیست و یک منطقه شهرستان‌های استان تهران در قالب تیم‌های تولید محتوا در طول 4 ماه (بیش از 5000 نفر ساعت) برای تولید این محتوا فعالیت و سرگروه‌های استانی گروه‌های آموزشی ابتدایی به عنوان ناظران تولید، محتواها را بررسی و موارد اصلاحی و تکمیلی را با تیم‌های تولید محتوا هماهنگ و باز تولید کردند.

بختیاری افزود: یک تیم از آموزگاران زبده و حرفه‌ای از سایر استان‌های کشور نیز در تولید این محتوا با اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوای شهرستان‌های تهران همکاری کرده‌ا‌ند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار