مفقود شدن ۵ نفر در سیل کرمان؛ پیکر یک نفر پیدا شد

تهران (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از مفقد شدن ۵ نفر بر اثر سیل در این استان خبر داد و گفت پیکر یکی مفقودین پیدا شد و جستجو برای سایر مفقودین ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مفقود شدن ۵ نفر در سیل کرمان؛ پیکر یک نفر پیدا شد

به گزارش هلال احمر، رضا فلاح اظهار کرد: با شروع بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل بلافاصله ۵۲ نیروی امدادی در قالب ۱۴ تیم جمعیت هلال احمر برای عملیات امدادونجات به مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های بافت، بردسیر، رابر، راور، سیرجان، زرند، راین و ماهان اعزام شدند.

وی افزود: تاکنون عملیات ارزیابی، رهاسازی خوردهای گرفتار در آب، تخلیه آب منازل و معابر در ۲۱ روستا به مدت ۴ ساعت انجام شده است. ۱۳ خودروی کمک دار و آمبولانس در این عملیات‌ها به‌کارگیری شدند و عملیات امدادرسانی در روستاها و مناطق شهر درگیر سیل همچنان ادامه دارد.

فلاح گفت: همه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان تا پایان فعالیت سامانه بارشی در استان در حالت آماده باش هستند.

وی گفت: در ادامه سیل شب و روز گذشته در استان کرمان ۵ نفر در بافت روستای کیسکان گم شدند که تاکنون پیکر یکی از مفقودین پیدا و جست‌وجوها برای یافتن ۴ نفر دیگر ادامه دارد.

مدیرعامل هلال احمر کرمان گفت: در دومین روز از امدادرسانی به مناطق سیل زده و انجام عملیات جست و جوی مفقودین سیل، پیکر یکی از مفقودین سیل حوالی سد بافت توسط امدادگران هلال احمر پیدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار