دیدار مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با خانواده شهید اسماعیل الله‌وردی

اصفهان ( پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با خانواده شهید مدافع امنیت، سروان اسماعیل الله‌وردی دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با خانواده شهید اسماعیل الله‌وردی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعدادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به همراه رحمت‌الله ممیز مشاور مدیرکل و مرضیه ذاکری رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران این اداره کل با همسر و فرزندان دانش‌آموز شهید مدافع امنیت سروان اسماعیل الله‌وردی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار اعتدادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تأکید کرد: شهادت به‌عنوان بالاترین مرتبه ایثار، عالی‌ترین کرامتی است که نصیب بندگان خالص خداوند می‌شود و این کرامت نصیب شهید والامقام سروان الله‌وردی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه افزود: امنیت ایران مدیون جان‌فشانی جوانان این مرز و بوم است و ما باید قدر این امنیت را بدانیم و وظیفه داریم در راستای پاسداشت خون شهدا یار و مددکار خانواده آنها باشیم.

قابل‌ذکر است شهید اسماعیل الله‌وردی از کارکنان نیروی انتظامی شهرستان اصفهان بود که در روز پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 هنگام انتقال متهم از دادسرا به زندان در پمپ‌بنزین لباس‌های این شهید مدافع امنیت آغشته به بنزین و متهم با ایجاد حریق موجب سوختگی شدید وی و پس از دو روز بستری در بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان به شهادت رسید. گفتنی است مجرم در زمان سوخت‌گیری خودرو با گرفتن نازل سوخت‌گیری و پاشیدن بنزین به سمت مردم قصد آتش‌زدن پمپ‌بنزین و فرار داشت که شهید والامقام در اقدامی شجاعانه و ایثارگرانه مانع از این کار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار