برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با اعتیاد در رباط کریم

رباط کریم ( پانا)-مسئول امور جوانان هلال احمر شهرستان رباط کریم از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در پایگاه هلال احمر این شهر خبرداد..

کد مطلب: ۱۱۹۸۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با اعتیاد در رباط کریم

علی قادراش مسئول امور جوانان هلال احمر شهرستان رباط کریم در این رابطه گفت: کارگاه آموزشی پیشگیری و درمان اعتیاد، مهارت‌های زندگی و ایدز به هدف آگاهی بخشی و افزایش سطح اطلاعات و با حضور اعضای جوانان در محل سالن همایش منطقه به مدت یک روز برگزار شد. در این کارگاه موضوعاتی از جمله، آشنایی با مواد مخدر و اثرات آنها، باورهای شایع و اشتباه در مورد اعتیاد و مواد مخدر، شناسایی جوانان در معرض خطر و نحوه ارجاع و مداخله و آموزش تفکر نقادانه مطرح شد.

قادراش بیان کرد: ارتقاء اطلاعات اعضاء در خصوص شناخت مخدرهای مختلف صنعتی و جدید، آشنایی با مخاطرات فردی، خانوادگی و اجتماعی اعتیاد از دیگر مباحث این کارگاه یک روزه بود.

مسئول امور جوانان هلال احمر شهرستان رباط کریم اظهار کرد: یکی از مسائلی که جوانان و نوجوانان باید در زندگی با آن آشنا شوند مهارت ارتباط موثر، مهارت نه گفتن، مهارت مقابله کردن با هیجان و استرس و... است که هلال احمر مطابق با تفاهم نامه منعقد شده با ستاد مبارزه با مواد مخدر یکی از پیشگامان در زمینه اطلاع رسانی به جوانان و نوجوانان در خصوص اعتیاد است.

خبرنگار دانش‌آموز: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار