معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

امر به معروف و نهی از منکر، موضوع کارساز اجتماعی است

ملارد(پانا)- نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش ملارد با حضور اعضای این ستاد در محل اتاق شورای این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
امر به معروف و نهی از منکر، موضوع کارساز اجتماعی است

رضا حضرتقلی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد در سخنانی با اشاره به اهمیت توجه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی و فواید اجرای آن در ادارات و مدارس این دو فریضه را از واجبات فراموش شده امروز، دانست که توجه به مصادیق عینی و بارز آن در تمامی عرصه‌های زندگی و کاری موجب رشد معنوی و رفع کاستی‌های موجود خواهد بود.

او تأکید کرد: استفاده از آیات قرآن کریم و سخنان بزرگان دین استفاده از الگوهای عملی و رفتاری و تغییر در روش‌های تبلیغ و ترویج امر به معروف و نهی از منکر توسط متولیان و استفاده از ظرفیت‌های موجود انسانی، معنوی، علمی و هنری می‌تواند در این زمینه راه گشا باشد.

در ادامه با نظر اعضاء، مصادیق امر به معروف و نهی از منکر احصاء و اولویت‌بندی و با تشکیل کارگروه‌‌های نماز، عفاف و حجاب، تکریم(ارباب رجوع،فرهنگیان و دانش‌آموزان)، صرفه‌جویی و استفاده بهینه از اموال دولتی، بزرگداشت مناسبت‌ها، مقرر شد در جلسه آینده راهکارهای مناسب اعلام، و جهت حصول نتیجه، برنامه‌ریزی لازم بعمل آید.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار