آموزش و پرورش اولین دستگاهی است که درشرایط کرونا از قرآن و عترت غافل نشد

مشهد (پانا)- قاری و داور بین المللی قرآن گفت آموزش و پرورش اولین دستگاهی است که درشرایط سخت کرونایی از قرآن و عترت غافل نشد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش اولین دستگاهی است که درشرایط کرونا از قرآن و عترت غافل نشد

به گزارش ستاد خبری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور، جواد پناهی یکی از داوران این مسابقات گفت: خوشبختانه در این مسابقات با سطح و کیفیت بسیار خوبی مواجه شده ایم که قابل تقدیر است.

او در ادامه آموزش و پرورش را دستگاهی دانست که در این شرایط سخت کرونایی از قرآن و عترت غافل نشد و در این باره گفت: همین موضوع باعث شد تا فرهنگیان و دانش آموزان در کنار درس و کار به قراعت قرآن و دیگر نیازهای معنوی خود بپردازند.

تقویت معلمان قرآنی راه حل پیشرفت بیشتر سطح مسابقات است

پناهی، راه حل پیشرفت بیشتر سطح مسابقات را در تقویت معلمان قرآنی عنوان کرد و گفت: برای بالا رفتن سطح مسابقات باید از پایه به تقویت آن پرداخته شود که استفاده از اساتید مناسب یکی از راه های موجود است.

مسابقات قرآن امسال بهتر از سال گذشته است

در ادامه مهدی دغاغله یکی دیگر از داوران این مسابقات اشاره ای به مسابقات سال گذشته کرد و گفت: امسال با وجود کرونا توانستیم بهتر از پارسال عمل کنیم و این بدلیل با تجربه تر شدن مسئولان که موجب برطرف شدن نواقص سال های گذشته شده اند.

او افزود: دلیل موفقیت آموزش و پرورش مسئولین دلسوز موجود در این سازمان است و اگر هر کسی به درستی در جایی مناسب قرار بگیرد موجب بهتر شدن آموزش و پرورش در جامعه می شود.

با برگزاری کلاس های آموزشی شاهد پیشرفت سطح برگزاری مسابقات باشیم

بخشعلی قنبری داور رشته نهج البلاغه مسابقات گفت: با بالا رفتن سطح مسابقه دهندگان بهتراست با برگزاری کلاس های آموزشی موجب تقویت آنها شویم با این کار می‌توانیم شاهد پیشرفت سطح برگزاری مسابقات نیز باشیم.
وی در ادامه به این نکته که مسابقه دهندگان می‌تواند در زمینه ی نهج ابلاغه بجای کلی گویی به جزئی گویی بپردازند اشاره کرد و گفت: با این کار می‌توانند مطالب مفیدتر و متفاوتی ارائه دهند.

مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور 15 و 16 تیر ماه در مشهد مقدس به صورت مجازی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار