ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با فولاد؛ خبری از تغییر بزرگ نیست

تهران (پانا) - در لیست امشب پرسپولیس مقابل فولاد نام 3 غایب دیده می‌شود اما یحیی گل محمدی در ترکیب اصلی به 2 بازیکن فعلا استراحت خواهد داد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با فولاد؛ خبری از تغییر بزرگ نیست

در آخرین بازی از هفته بیست و ششم لیگ برتر، از ساعت 21:10 امروز تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در ورزشگاه فولاد آره‌نا شهر اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

براساس آخرین اخبار رسیده از اردوی پرسپولیس، کمال کامیابی‌نیا همچنان مصدوم است و باید فعلا دور از فوتبال باشد، میلاد سرلک دیگر هافبک پرسپولیس هم در بازی مقابل گل گهر 4 کارته شد و این بازی را دست داد اما علاوه بر این دو بازیکن، پرسپولیس 2 غایب دیگر هم دارد که البته به نظر می‌رسد امشب روی نیمکت خواهند بود تا در صورت لزوم به زمین بروند. وحیدی امیری و سیامک نعمتی مصدوم‌هایی هستند که دوران مصدویت‌شان تمام شده اما هنوز برای رسیدن به شرایط آرمانی زمان دارند. به این بازیکن‌ها باید بوژیدار رادوشوویچ را هم اضافه کرد که به تمرین پرسپولیس برنگشته است.

بدین ترتیب، ترکیب احتمالی طوفان سرخ آسیا در بازی امشب به شرح زیر است:

حامد لک (گلر)، مهدی شیری،سید جلال حسینی (کاپیتان)، محمد حسنی کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، احمد نورالهی، امید عالیشاه، احسان پهلوان، مهدی ترابی، شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار