قطعی برق روی خط رادیو تهران

تهران (پانا) - روی خط ارتباطی زنده رادیو تهران از برنامه«تهران تو» هرگونه عقیده، نظر و حتی نقدتان را مطرح کنید، این روزهای برنامه تهران تو به قطعی برق، کم آبی و صرفه جویی در مصرف آب، توزیع واکسن کرونا و... اختصاص یافته است. 

کد مطلب: ۱۱۹۷۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
قطعی برق روی خط رادیو تهران

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، حماد خزائی تهیه کننده برنامه«تهران تو» ضمن اعلام این خبر گفت: برنامه«تهران تو» از رادیو تهران یکی از این برنامه های پرمخاطب رادیویی که بسیار در میان فرهیختگان رادیو شناخته شده است و توانسته مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند.
وی با اشاره به اختصاص این برنامه به مخاطبان رادیو تهران افزود: صد در صد این برنامه به مخاطبان و مردم تعلق دارد. همراهان تهران تو با این برنامه خودمانی هستند و حرف دلشان را به راحتی و آزادانه درباره مسائل روز جامعه و موضوع هایی که در برنامه مطرح می شود، بیان می‌کنند و.... برای آگاهی بیشتر درباره این برنامه با ما همراه شوید.
برنامه«تهران تو» رادیو تهران روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه پخش می شود، شماره تلفن های 22652466 و 22652465 یا سامانه پیامکی 3000094 برای شما مخاطبان در نظر گرفته شده است تا شما شنوندگان همیشگی رادیو؛ دغدغه ها، نیازها وخواسته ها و هر آنچه که این روزها با آن دست به گریبان هستید را با ما مطرح کنید. تمام مطالبه های به حق و حتی نقد شما همراهان برنامه تهران تو به گوش مسئولین می رسد.
وی تصریح کرد: شنیدن صدای مردم و انعکاس مطالبات به حق و دغدغه های شهروندان بسیار ارزشمند و با اهمیت است.
به گفته این تهیه کننده؛ موضوعات و سئوالات هر برنامه با توجه به درخواست های مخاطبان و تماس های مکرر آنها یا بر اساس رویدادهای جاری و مسائل روز جامعه انتخاب می‌شود و مخاطبان درباره این موضوعات دیدگاه‌ها و نظرات خودشان را کاملا آزاد و شفاف مطرح می کنند.
موضوع های این روزهای برنامه «تهران تو» به کم آبی و صرفه جویی در مصرف آب، قطعی برق، توزیع واکسن کرونا، انتظار مردم از شهردار آینده پایتخت و... اختصاص یافته است. به درخواست مخاطبان موضوع برنامه چهارشنبه ( 16 تیرماه) درباره مالیات است.
برنامه تهران تو به منظور بحث و تبادل نظر با مخاطبان تهیه و پخش می شود، با ما از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز و موج ی.ام ردیف 1332 کیلوهرتز همراه شوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار