تشکیل کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی درشهرستان ملارد

ملارد(پانا)- کارگروه تخصصی، فرهنگی آسیب‌های اجتماعی با حضور نمایندگان شبکه بهداشت و درمان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان ملارد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی درشهرستان  ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم رئیس اداره بهزیستی ملارد در سخنانی ضمن تأکید بر اهمیت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: برگزاری کارگروه تخصصی آسیب‌های اجتماعی براساس نیازهای واقعی شهرستان و با هدف ارائه راهکار های مناسب جهت پیشگیری از آسیب های موجود صورت می‌گیرد.

او با بیان اینکه طی سال گذشته نیز اداره بهزیستی با برگزاری کارگاه‌های آموزشی آنلاین در جهت کاهش آسیب‌ها تلاش نموده است، اظهارکرد: بنا بر وضعیت کنونی جامعه و به ویژه آسیب‌های اجتماعی در شهرستان ضرورت دارد این کارگروه تخصصی، با بررسی زوایای مختلف، راهکارهای اثربخشی در جهت بهبود کیفیت زندگی مردم به جامعه بومی ارائه کند.

در ادامه آمنه سماوات مسئول اورژانس اجتماعی ملارد نیز با بیان اینکه میان آسیب‌های موجود و کیفیت زندگی رابطه معناداری وجود دارد، افزود: آسیب‌های اجتماعی جامعه را با دشواری‌های فراوانی روبرو می‌کند که همین مسئله تاثیر بسزایی بر سلامت روان افراد گذاشته و کیفیت سطح زندگی را به مراتب کاهش می‌دهد.

او افزود: بر همین اساس کارگروه تخصصی آسیب‌های اجتماعی به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد تشکیل شده است تا بتواند با بهره‌گیری از پتانسیل موجود در ادارات سطح شهرستان و کارشناسان اهداف و برنامه‌هایی را در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و بالطبع افزایش سطح شادی و رضایت‌مندی فراهم آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار