خانه جوانان شهر کهریزک افتتاح شد

کهریزک (پانا) - مراسم افتتاح خانه جوانان شهر کهریزک با حضور بخشدار، رئیس شورای بخش، رئیس شورای اسلامی و مسئول اداره ورزش و جوانان کهریزک و باقرشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
خانه جوانان شهر کهریزک افتتاح شد

در این مراسم امین بابابی بخشدار کهریزک در سخنانی اظهار کرد: نیاز به بالابردن مشارکت‌های اجتماعی و داشتن اطلاعات دقیق نسبت به مسائل پیرامونی برای جوانان، مهمترین عامل برای ایجاد چنن فضاهایی است. این نیاز وجود دارد تا فضاهای مشاعی در اختیار جوانان قرار گیرد و جوانان بتوانند در این مکان‌ها ارتباط موثر برقرار کنند؛ در واقع خانه‌های جوان، فضای مشترکی را در اختیار جوانان و نوجوانان قرار می‌دهد تا سلایق و ارتباطاتات را برنامه‌ریزی کنند.

او در ادامه با اشاره به کارکرد خانه جوان گفت: سطح کارکرد خانه‌های جوانان در سه بخش است؛ اول، این مکان‌ها در اختیار تشکل‌های جوان قرار می‌گیرد تا با ایجاد فضاهای مشاع به جذب بیشتر مخاطبان بپردازند؛ دوم، ارائه خدمات مشاوره‌ای در همه زمینه‌های روحی و جسمی به جوانان و نوجوانان است و سوم، این مراکز پاتوقی سالم برای دوره همی جوانانی که دغدغه فعالیت در حوزه‌های اجتماعی دارند نیز خواهد شد.

بخشدار کهریزک تصریح کرد: با توجه به این که این امکان از سوی دولت برای جوانان و نوجوانان فراهم شده است و در راستای وظایف دولت نسبت به تأمین نیازهای جوان، تمام جوانان می‌توانند با حضور در این مراکز از مزایای آن بهره‌مندشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار