معاون آموزش متوسطه شهرستان‌های استان تهران خبرداد:

برگزاری کنکور سراسری با حضور 57‌هزار و 998 داوطلب

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری کنکور سراسری همزمان با سراسر کشور با حضور 57 هزار و 998 داوطلب از چهارشنبه، 9تیر به مدت چهار روز در سطح استان خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کنکور سراسری با حضور 57‌هزار و 998 داوطلب

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه اظهار کرد: این آزمون‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و هماهنگی با ستاد ملی کرونا از روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در 13 منطقه استان آغاز شد که به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در 4 روز متمادی و تا امروزشنبه 12 تیرماه ادامه دارد.

او گفت: داوطلبان گروه آزمایشی هنر با حضور 4‌هزار و 739 نفر چهارشنبه چراغ نخستین آزمون سراسری را روشن کردند و داوطلبان گروه زبان‌های خارجی با حضور 8 هزار و 964 داوطلب امروز شنبه ۱۲ تیر، فرایند چهار روزه آزمون را به پایان می‌رسانند، همچنین داوطلبان گروه انسانی و ریاضی با حضور 23 هزار و نهصد و هشتاد داوطلب در روز پنج شنبه و داوطلبان علوم تجربی با حضور هزار و415 داوطلب روز جمعه با هم رقابت کردند.

او ضمن اشاره به آمار حاضرین در این آزمون‌ها بیان کرد: تعداد کل داوطلبان 57 هزار و 998 داوطلب که از این تعداد 37 هزار و583 معادل 65درصد زن و 20هزار و 415 نفر معادل 35 درصد مرد است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه افزود: آزمون داوطلبانی که مبتلا و یا مشکوک به ویروس کرونا بودند نیز براساس ارائه مستندات پزشکی، در بیمارستان محل بستری و یا در اتاق ایزوله محل آزمون انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار