بررسی واکسیناسیون معلمان در برنامه «نگاه یک» امشب

تهران (پانا) - تهیه کننده برنامه نگاه یک از اختصاص برنامه این هفته به مسایل مربوط به آموزش و پرورش در دوران کرونایی و سال تحصیلی آینده خبر داد. 

کد مطلب: ۱۱۹۷۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بررسی واکسیناسیون معلمان در برنامه «نگاه یک» امشب

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، حسن نهضت تهیه کننده برنامه نگاه یک با بیان اینکه برنامه این هفته طبق روال ساعت 15: 23 دقیقه شنبه ها پخش می شود، گفت: محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، مهمان برنامه امشب نگاه یک است و به سئوالات متعددی که درباره سال تحصیلی آینده و مسایل مربوط به آن وجود دارد پاسخ می دهد.

نهضت، نحوه حضور دانش آموزان در سال آینده را یکی از محورهای گفت و گو با وزیر آموزش پرورش اعلام کرد و گفت: واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان، رانندگان سرویس مدارس و دانش آموزان، سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی، نو آموزان اول دبستان از دیگر موضوعات مورد بحث است.

گفت و گو درباره نحوه ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی آینده و دریافت شهریه های نجومی مدارس غیرانتفاعی از خانواده ها، مهمترین اقدامات وزارت آموزش و پرورش تاکنون و چالش های این وزراتخانه از دیگر بخش های برنامه امشب است.

تهیه کننده برنامه نگاه یک افزود: نحوه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان، تامین کتاب های سال تحصیلی جدید دانش آموزان و مشکلات آنها در سامانه شاد از جمله نداشتن اینترنت و لب تاب از دیگر موضوعاتی است که در حضور وزیر آموزش و پرورش مطرح خواهد شد.

برنامه نگاه یک کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی حسن نهضت و اجرای مهدی مهدی قلی شنبه ها حدود ساعت 15: 23 بصورت زنده پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار