این خبر فرهاد مجیدی و استقلالی‎‌ها را شاد می‌کند

اتفاق عجیب به سود آبی‌های پایتخت می‌شود؟

تهران (پانا) - فیروز کریمی برای دیدار حساس تراکتور و استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر نمی‌تواند از 5 بازیکن اصلی و تاثیرگذارش استفاده کند.

کد مطلب: ۱۱۹۷۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
این خبر فرهاد مجیدی و استقلالی‎‌ها را شاد می‌کند

تراکتور تبریز که با آمدن فیروز کریمی دچار شوک مثبت شد و با برتری یک بر صفر خانگی یکبار دیگر به جمع مدعیان کسب سهمیه آسیایی برگشت، برای ادامه حضور در این کورس باید سه‌شنبه شب در هفته بیست و ششم لیگ برتر در تهران به مصاف شاگردان فرهاد مجیدی در تیم استقلال تهران برود.

فیروز کریمی در حالی تیمش را برای این بازی حساس و تاثیرگذار آماده می‌کند که دستش به شدت خالی شده و برای انتخاب ترکیب اصلی با چالشی بزرگ روبرو است، چالشی که خط دفاع این تیم را به طوری عجیب و نادر در آستانه بازی با استقلال خالی کرده و سرمربی جدید تراکتور مجبور است برای این بازی حساس 5 عنصر اصلی دفاعی تیمش را تغییر داده و از بازیکنان کم تجربه استفاده کند، اتفاقی منحصر به فرد در فوتبال که بهترین خبر برای فرهاد مجیدی و استقلال خواهد بود که تمام مدافعان با تجربه تراکتور این بازی را از دست داده‌‎اند.

« اکبر ایمانی، مهدی تیکدری، میلاد فخرالدینی و میثم تیموری » 4 بازیکن اصلی تراکتور هستند که به علت محرومیت این بازی را از دست داده‌اند و محمدرضا خانزاده هم مصدوم شده و به این بازی نمی‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار