اعلام جزئیات برگزاری سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در فارس

شیراز (پانا) - معاون آموزش و ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی به میزبانی آموزش و پرورش فارس در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، شانزدهم و هفدهم تیرماه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۹۷۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام جزئیات برگزاری سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در فارس

محمد فیاض‌پور امروز با اعلام این خبر گفت: شرکت‌کنندگان در این همایش از ابتدای خردادماه فرصت داشتند تا آثار خود را در قالب مقاله، فیلم کوتاه و پویا نمایی، بازی‌های کودکانه، قصه‌گویی، قصه‌خوانی و قصه‌نویسی، اجرای بازی‌های کودکانه در شرایط واقعی و قصه‌های قرآنی به دبیرخانه همایش، مستقر در اداره کل آموزش و پرورش فارس ارسال کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: تا به امروز 451 مقاله از سراسر کشور در سایت همایش برای داوری بارگذاری و تایید شده است.

فیاض پور با بیان اینکه داوران این همایش از اساتید دانشگاه شیراز و دانشگاه فرهنگیان و همکاران فرهنگی آموزش و پرورش استان هستند، افزود: 765 اثر در قالب‌های دیگر برای داوری به این همایش ارسال شده است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه آثار مذهبی، دینی و ملی استان، برگزاری پنل‌ها و کارگاه‌های آموزشی متفاوت، سخنرانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز، سخنرانی وزیر آموزش و پرورش، سخنرانی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و ارائه مقالات توسط 4 استاد برجسته کشوری از برنامه‌های اصلی این همایش است که به صورت مجازی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار