ما از مسئولین اجرایی توقع داریم که خیلی جدی‌تر از قبل پای کار بیایند

کاشمر(پانا)- رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد ما از مسئولین اجرایی توقع داریم که خیلی جدی‌تر از قبل پای کار بیایند و به رفع مشکلات مردم بپردازند.

کد مطلب: ۱۱۹۷۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ما از مسئولین اجرایی توقع داریم که خیلی جدی‌تر از قبل پای کار بیایند

حجت السلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی در جلسه ای که با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در زیارتگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس (ره) برگزار شد، گفت: طبق سخن شهید مدرس؛ سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ماست و نباید دیانت و سیاست را از هم تفکیک کنیم و در وادی بی دینی نکنیم.

وی ادامه داد: شهید مدرس هیچ‌وقت ملاحظه رضاخان را نمی کرد و تنها ملاحظه خدا را می کرد و همه ما باید این بزرگوار را الگو خود قرار دهیم.

آقا تهرانی گفت: باید قدر نظام اسلامی و فرصت هایی که در اختیار داریم را بدانیم و خداوند را شکر کنیم اینکه توفیق پیدا کردیم به زیارت مرقد شهید آیت الله مدرس بیاییم، ما نیز در مجلس باید ملاحظه هیچ بنده خدا را نکنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: تا به امروزه کم کاری های زیادی شده است که امیدواریم با آمدن ریاست جمهوری و دولت جدید یک نفس تازه ای به نظام دمیده شود.

وی بیان کرد: از مسئولین اجرایی توقع داریم که خیلی جدی تر از قبل پای کار بیایند و تا می توانند به مشکلات مردم بپردازند، ما مجلسی ها هم سعی می کنیم تا محرومیت زدایی انجام گیرد، به ویژه محرومیت های فرهنگی و بقیه حوزه ها مربوط به کمیسیون های دیگر مجلس است.

خبرنگار: مجتبی صاحب زمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار