شایعات درباره فیلتر فضای مجازی را به هیچ عنوان باور نکنید

کاشمر(پانا)-رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که شایعات درباره فیلترینگ فضای مجازی را به هیچ عنوان باور نکنید چراکه این شایعات مربوط به ادعای برخی شانتاژبازها است.

کد مطلب: ۱۱۹۶۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
شایعات درباره فیلتر فضای مجازی را به هیچ عنوان باور نکنید

حجت السلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی در جلسه نشست فعالان فرهنگی هنری ترشیز با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: افرادی که سواد خواندن و نوشتن دارند می‌توانند به سایت مجلس مراجعه کنند و طرح مربوط به فضای مجازی که حدود ۳۴ ماده است را به طور کامل مطالعه کنند تا متوجه شوند که شایعاتی که شانتاژباز ها در خصوص فیلتر بیان می‌ کنند به هیچ عنوان واقعیت ندارد.

وی افزود: فیلتر اصلاً کار درستی نیست، بلکه باید از اصل کار درست شود اینکه الان پیامرسان هایی مانند توییتر، اینستاگرام و تلگرام راحت هر بلایی از بیرون به سر بچه‌های من و شما می‌آورند و هیچکس بر آن مدیریت ندارد، درست نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: طرحی که نوشته شده در دفاع و حمایت از کاربران شبکه‌های اجتماعی است و این قانون در ۳۰ ماده نوشته شده و قرار است به زود به صحن علنی مجلس وارد و بعد از تصویب به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

آقا تهرانی با ذکر اینکه نخستین نیاز کشور تسهیل ازدواج است گفت: ما در حال حل موضوع رشد جمعیت هستیم که متاسفانه اکنون دچار چاله جمعیتی شده ایم. این طرح از 14 سال قبل در دستور کار مجلس شورای اسلامی است اما نوبتش نشده ولی در این دوره توانستیم یک کمیسیون ویژه برای این موضوع تشکیل دهیم.

خبرنگار: مجتبی صاحب زمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار