افتتاح شش پروژه ورزشی در ورامین

ورامین(پانا)-با حضور مدیر کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و افتتاح شش پروژه ورزشی در ورامین سرانه ورزشی دانش‌آموزان ارتقاء یافت.

کد مطلب: ۱۱۹۶۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح شش پروژه ورزشی در ورامین

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، با حضورجعفری، مدیر کل تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش و الهه حسن پور، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شش پروژه ورزشی در شهرستان ورامین افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح زمین چمن مصنوعی دبستان شهید ارمبو در روستای عبدل آباد، افتتاح سالن سرپوشیده ورزشی چند منظوره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ایمن سازی سالن ورزشی ۱۳ آبان، تجهیز سالن بدنسازی مجتمع ورزشی شهید رجایی، مراسم کلنگ زنی و بهسازی زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال، والیبال و هندبال ساحلی و تجهیز و مرمت استخر سرپوشیده مجتمع شهید رجایی از جمله پروژه‌هایی بودند که در ورامین اجرایی شد.

امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین در این رابطه گفت: تا کنون بالغ بر ۴ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است و برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مذکور نیاز به اختصاص منابع مالی دیگری هستیم.

او افزود: برای تکمیل پروژه شهید رجایی به خصوص استخر ۵۰ میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته است که با تحقق آن سرانه ورزشی دانش‌آموزان منطقه ورامین به میزان قابل توجهی تغییر می‌کند.

محمدی بیان کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های متمرکز شده در مجموعه ورزشی شهید رجایی رتبه استانی این مجتمع از درجه سه به درجه هفت ارتقاء خواهد یافت که از لحاظ فضا و توان خدمات دهی در حوزه ورزش و سلامت در استان تهران منحصر به فرد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار