شیوه برگزاری کلاس‌های تابستانی تابع تصمیمات ستاد کروناست

ارومیه(پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت مدیریت کلاسهای تابستانی دوره متوسطه به صورت مجازی خواهد بود و تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم.

کد مطلب: ۱۱۹۶۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
شیوه برگزاری کلاس‌های تابستانی تابع تصمیمات ستاد کروناست

بابک حشمت روز سه شنبه در جلسه هماهنگی شیوه نامه اجرایی پایگاه‌های تابستانی دوره دوم متوسطه استان که با حضور معاونان، روسای ادارات و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: هر شهرستان باید خودش تعیین کننده میزان شهریه کلاس با توجه به وسع و توان مالی افراد بهره مند از کلاسها باشد.

وی ادامه داد: دانش‌آموزانی که نمره قبولی کسب نکردند می توانند در این کلاسها شرکت کنند و کسانی‌که علاقمندند و نمره قبولی هم کسب کرده‌اند می توانند برای یادگیری بیشتر در کلاس حاضر شوند.

حشمت با اشاره به میزان یادگیری در دوره کرونا افزود: در ایام کرونایی طبق یک تحقیق انجام شده درصد یادگیری ریاضی ۴۰ درصد و سایر دروس ۶۰ درصد بوده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ما باید به فکر کلاسهای جبرانی فراگیر باشیم تا بیشتر دانش‌آموزان ما را پوشش دهد چرا که دانش آموزان در مناطق محروم به این کلاسها نیازمندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار