در مراسم تجلیل از مناطق برتر شهر تهران در حوزه معاونت تربیت بدنی و تندرستی مطرح شد:

کسب رتبه اول شهر تهران در شاخص‌های عملکرد ارزیابی سالانه در پنج سال متوالی

تهران(پانا)- آیین تجلیل از مناطق برتر شهر تهران در حوزه معاونت تربیت‌بدنی و تندرستی برگزار شد و کارشناسی سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی منطقه یک برای پنجمین سال متوالی رتبه اول شهر تهران را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول شهر تهران در شاخص‌های عملکرد ارزیابی سالانه در پنج سال متوالی
مراسم تجلیل از مناطق برتر در حوزه معاونت تربیت بدنی، با حضور حسن محمدی؛ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، منصور سیف؛ رئیس اداره سلامت و تندرستی شهر تهران و کرمعلی ایرجی؛ رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی شهر تهران و معاونین پرورشی مناطق ۱۹ گانه در محل اداره لواسان آموزش و پرورش منطقه1 برگزار شد.
در این مراسم کارشناسی سلامت آموزش و پرورش منطقه یک(شمیرانات) به عنوان رتبه اول شهر تهران در تمام شاخص های عملکرد ارزیابی سلانه در پنج سال متوالی معرفی شد. تندیس و لوح یادبود توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، به فاطمه سیدمومن معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه1 اهدا شد.
گفتنی است؛ کارشناسی سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش منطقه1 چندی پیش و برای چندمین سال متوالی به عنوان برترین کارشناسی سلامت در میان دستگاه های مختلف شهرستان شمیرانات نیز انتخاب شده و از سوی فرماندار شمیرانات مورد تقدیر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار