معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

آغاز ارسال 400 بسته سوغات متبرک مشهد برای فرهنگیان قرآنی کشور

مشهد (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: فرآیند ارسال هدایا و 400 بسته سوغات متبرک رضوی برای فرهنگیان شرکت‌کننده در ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ارسال 400 بسته سوغات متبرک مشهد برای فرهنگیان قرآنی کشور

حسین شادکام در جلسه هماهنگی مسابقات اظهار کرد: با توجه به تداوم شیوع کرونا، ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور هم مثل سال گذشته بصورت مجازی و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در حال برگزاری است.
وی افزود: در این دوره از هر استان 10 نفر و در مجموع بالغ بر 330 نفر در 5 رشته قرائت، حفظ 10 جزء، حفظ کل قرآن کریم، نهج البلاغه و روش تدریس احکام در دو بخش خواهران و برادران شرکت کرده اند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت های فوق برنامه این مسابقات خاطرنشان کرد: همه ساله که توفیق داشتیم، حضوراً خدمت شرکت کنندگان باشیم، سوغات متبرک مشهد مقدس تقدیمشان می شد. در سال جاری هم این کار در برنامه ستاد برگزاری مسابقات هست و از امروز فرآیند ارسال 400 بسته سوغات متبرک به آدرس منزل همه شرکت کنندگان در مسابقات فرهنگیان کشور آغاز شده است.
مرحله مقدماتی مسابقات قرآن، عترت و نماز از 22 خرداد ماه بصورت مجازی و در بستر شبکه شاد آغاز شده است و نفرات برتر این مرحله، در تاریخ 15 و 16 تیرماه در قالب ارتباط تصویری زنده به رقابت با هم خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار