ورود کمیسیون‌قضایی به حوادث جاده‌ای

نوروزی: مجلس به‌جد پیگیر خاطیان خواهدبود

تهران (پانا) - نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت فردا و پس‌فردا نسبت به بازخواست مسئولانی که با ترک فعل منجر به فوت خبرنگاران و سرباز معلم‌ها شدند، انجام وظیفه خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ورود کمیسیون‌قضایی به حوادث جاده‌ای

به گزارش رادیو گفت‌وگو، درپی بروز دو حادثه جاده‌ای برای اتوبوس حامل خبرنگاران و سرباز-معلم‌ها، حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی در گفتگو با برنامه "رویداد" در رابطه با پیگیری‌های مجلس، لزوم بررسی بخشی از ترک فعل‌های صورت گرفته، در کمیسیون مربوطه را متذکر شد و گفت: متاسفانه در کشورمان تا زمانی که حادثه‌ای رخ ندهد و عده‌ای اعتراض نکنند، دست اندرکاران برای اصلاح دست به کار نمی‌شوند.

وی با اشاره به حوزه فعالیت پلیس، راهداری و... در جریان این دو حادثه گفت: پلیس نباید اجازه دهد اتوبوس‌ها در ساعات غیره و با سرعت نا مطمئن در جاده حرکت کنند.

حجت الاسلام نوروزی ادامه داد: وقتی گاردریل‌ها بر اثر تصادفات از بین می‌رود، باید سریعا نسبت به تعمیر آن اقدام کرد تا دیگر از این قبیل حوادث به وجود نیاید.

وی همچنین نسبت به بررسی مدارک راننده و خودرو در جاده‌ها هشدار داد و بررسی دقیق آن را توسط مسئولان جاده‌ای خواستار شد و افزود: مسئولان امر نباید اجازه‌ی حرکت وسایل نقلیه را درجاده‌های مرمت نشده بدهند.

حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه دست اندرکاران خاطی به کمیسیون دعوت خواهند شد و طوری بازخواست می‌شوند که دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم، افزود: زحمات بسیاری برای این جوانان کشیده شده است ولی با یک سهل‌انگاری، این عزیزان را از دست دادیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: همانطور که رئیس جمهور و رئیس قوه قضا دستور دادند، کسانی که ترک فعل کردند، باید بازخواست شوند و ما هم در کمیسیون قضایی فردا و پس‌فردا نسبت به این موارد انجام وظیفه خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار