معاون آموزش ابتدایی مدیرکل نیشابور:

با ارجاع درست به رفع مشکلات دانش‌آموزان بپردازیم

نیشابور (پانا) - جلسه مجازی ویژه مدیران، مدیر آموزگاران، راهبران و معاونان آموزشی مدارس دوره ابتدایی با موضوعات ستاد ثبت نام، ثبت کتب درسی و طرح شوق یادگیری جهت دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
با ارجاع درست به رفع مشکلات دانش‌آموزان بپردازیم

معاون آموزش ابتدایی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از راه اندازی سامانه پادا و درگاه سیدا برای ثبت نام دانش آموزان به صورت مجازی در سال تحصیلی پیش رو خبر داد و گفت: در سطح استان 67 پایگاه سنجش و 5 پایگاه مجازی راه اندازی شده است که فعالیت خود را شروع کرده است.

ابوالحسن حقیقی افزود: ما باید در مرحله اول، اختلالات موجود در کودکان را شناسایی و با ارجاع درست به رفع این مشکلات پرداخته و هیچ دانش آموزی بدون شناسنامه سنجش و سلامت نباید ثبت نام قطعی شود. امسال 20 هزار نوآموز را نیز در طرح سنجش قرار داده و در طول سال تحصیلی، مداخلات موثر را دخیل کرده و به عنوان زمان طلایی در جهت تحقق عدالت آموزشی به این کودکان کمک خواهیم کرد.

وی ادامه داد: چون ثبت نام سال جاری در سامانه سیدا انجام می شود مدیران باید به بخشنامه ها دقت بیشتری داشته باشند که آخرین دستورالعمل ارسالی، مربوط به تعریف ظرفیت ثبت نام کلاس ها است که باید به آن توجه شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برنامه شوق یادگیری برای شناسایی دانش آموزان آسیب پذیر در ایام کرونا در دوره ابتدایی مورد تاکید است و باید کمک کنیم افت یادگیری را به حداقل برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار