معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد در افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی:

شعار هر دانش‌آموز، یک مهارت، در پایگاه‌های تابستانی تحقق می‌یابد

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد گفت براساس آمار ارائه شده، میزان استقبال دانش‌آموزان از پایگاه‌های تابستانی بسیار خوب بوده است.

کد مطلب: ۱۱۹۴۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
شعار هر دانش‌آموز، یک مهارت، در پایگاه‌های تابستانی تحقق می‌یابد

همزمان با ایام میلاد با سعادت امام رضا (ع)، مراسم افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی آموزش و پرورش ملارد، همراه با حضور دانش‌آموزان و والدین آن‌ها، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، و پخش زنده در شبکه شاد، در سالن شهید طحانی برگزار شد.

در این مراسم، رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش این شهرستان، ضمن تبریک میلاد امام هشتم و نقل حدیثی با مضمون توجه به تفریح و تنوع، دوری از اسراف و پرهیز از کارهای سخیف، بر اهمیت برنامه‌ریزی دانش‌آموزان در اوقات فراغت تأکید کرد.

او افزود: فرصت‌های عمر، نعمت‌های بی بدیلی هستند که برنمی‌گردند و باید از آن‌ها به بهترین شکل ممکن بهره برد.

حضرتقلی در مورد محورهای کلاس‌های تابستانی تشریح کرد: محورهای معرفتی، هویتی با مضمون امام‌شناسی، احکام، قرآن، فرهنگی و هنری، مجریگری، خطاطی، خوشنویسی، موسیقی، مهارت‌های حرفه‌ای، اقتصادی، تربیت بدنی و سلامت، هلال‌احمر و امداد ونجات، از جمله موضوعات این کلاس‌ها هستند که با توجه به شرایط قرار است در تابستان امسال بصورت حضوری یا مجازی برگزار شود.

در ادامه مراسم، برنامه‌هایی از جمله،صلوات خاصه امام رضا (ع)، مداحی، دکلمه، مسابقه دینی با اجرای روحانی حسن فلاح، خطاطی و نقاشی زنده و برنامه ورزش باستانی اجرا شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار