کتاب سال عکاسان سینمای ایران رونمایی شد

تهران (پانا) - کتاب سال عکاسان سینمای ایران با عنوان‌ «گاهی نگاهی» در خانه سینما رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
کتاب سال عکاسان سینمای ایران رونمایی شد

عصر شنبه ۲۹ خرداد ماه مراسم رونمایی از کتاب سال عکاسان سینمای ایران با حضور منوچهر شاهسواری مدیر عامل خانه سینما، حافظ احمدی، علی نیک رفتار، حسن شجاعی، مهدی حیدری و زهرا مصفا در خانه سینما برگزار شد. سال گذشته به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، ششمین جشن عکاسان سینما برگزار نشد و اعلام عکاس برگزیده و اهدای تندیس مسابقه عکس از طریق سایت‌های خبری، نشریات و شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی شد و مجموع آثار ارسالی به مسابقه برای دومین سال متوالی در قالب کتاب گاهی نگاهی جمع‌آوری شد.

در این مراسم منوچهر شاهسواری با اعلام خرسندی مبنی‌بر اینکه طی ۲ سال متوالی، ۲ مجموعه کامل از عکس‌های عکاسان سینما جمع‌آوری شده است، گفت: انجمن عکاسان سینما همواره حرکت‌های مثبت رو به جلویی داشته است، اما باید به این نکته هم توجه داشت که عکاسی سینما با چالش‌هایی رو به رو است و نسبت به تغیرات تحمیلی باید فکرهای جدید داشت.

علی نیک‌رفتار نیز با اشاره به حمایت‌های خانه سینما از انجمن عکاسان سینما و البته انتشار دومین مجموعه کتاب عکاسی گفت: با توجه به همه مسائل و مشکلاتی که وجود دارد، خانه سینما هرگز کمک و حمایتش را از انجمن دریغ نکرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه دومین کتاب عکاسی سینما که شامل مجموعه از عکس‌های شرکت داده شده در ششمین مسابقه عکس سینما است، با خانه سینما- انجمن عکاسان سینما در ارتباط باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار